DIPLOMAMUNKA VAGY SZAKDOLGOZAT
A dolgozat címe: Call centerek működésének optimalizálása
Megoldandó feladat:
Az utóbbi években széles körben elterjedtek az úgynevezett call centerek, melyek méretükben is rendkívül dinamikusan növekednek. A call center optimális működtetése azonban rendkívül komplex feladat, melynek során számos részprobléma merül fel. Ilyen feladatokra példaként szolgál a bejövő hívások optimális irányítása (különböző szempontok szerint) szabad ügyintézőhöz, a bejövő hívások eloszlásának becslése vagy az ügyintézők optimális beosztásának elkészítése. A diplomamunka/szakdolgozat keretében a fentebb említett témakörökhöz tartozó eljárásokat kell kidolgozni és ezeneljárások alapján egy mintarendszert kifejleszteni.
A megoldáshoz rendelkezésre álló eszközök:
A feladat megoldásához angol nyelvű szakirodalom áll rendelkezésre.
Elérendő cél:
A szükséges módszerek elméleti hátterének elsajátítása, hatékony számítógépes implementációja, a mintarendszer kifejlesztése.
A téma programtervező matematikus, közgazdasági programozó matematikus, mérnök informatikus BSc, gazdaságinformatikus BSc, valamint programtervező informatikus BSc és MSc hallgatók számára lett kiírva.